Игрите Unreal Engine 4 получават крипто транзакции с плъгин на Nano

Игрите Unreal Engine 4 получават крипто транзакции с плъгин на Nano

Разработчиците от криптовалутата Nano са изградили плъгин, който добавя транзакции с криптовалута към игри, изградени с помощта на популярния Unreal Engine 4. Новият плъгин позволява на потребителите да плащат за артикули в играта с криптовалутата Nano - и също да получават заплащане. В момента е в бета версия, но днес може да се използва от всички разработчици, изграждащи в платформата UE4.

В туитър Уесли Шилингфорд, старши разработчик на софтуер в Nano, пусна демонстрация на проекта, който показа как геймърите могат да допълнят своите криптовалути, използвайки валутите в различните игри. В демонстрацията играчите могат да получат и Nano за убиване на чудовища: "Подобен подход може да бъде приложен по различни начини, като убиване на босове или използване на Nano като бууст в нивото."

 

 

Това не е всичко. Геймърите биха могли да "печелят пари в играта от плячката или да гледат реклами", казва Шилингфорд, или да участват в "турнири, които имат малки печалби, където победителят получава целия пот." Шилингфорд си представя свят, в който играчите могат лесно да търгуват средства онлайн или да купуват артикули от други играчи.

 

Плащане за изиграно време

 

Искам още? Представете си, че най-новата игра струва $60, а вие нямате телкова. С микро-крипто транзакции, каза Шилингфорд, бихте могли да имате модел на плащане за игра, при който плащате само за времето, в което реално сте играли.

Колкото и геймърите да мърморят за микроплащанията, добавянето на криптовалута в микса може да отнеме средства от разработчиците - които да използват виртуални валути, като начин да стимулират играчите да инвестират пари в играта и това да се разпредели обратно и в ръцете на играчите.

"Забелязахме постепенно преминаване от закупуване на игри към абонаментни модели", казва Шилингфорд. Той посочва услуги като Xbox Game Pass, Playstation Now и Origin Access, всички таксуват потребителите месечна такса за гейм плей. "Мисля, че можем да стигнем една крачка напред и всъщност вие плащате само за това, което използвате", каза той.

Шилингфорд казва, че таксите за транзакции пречат на подобен модел да се случи. Ето защо много игри имат минимални разходи за микротранзакции. Но с Nano няма такси за транзакции, цялото действие е децентрализирано и плащанията са моментални. Това означава, че разработчиците на игри, които използват плъгина, няма да губят пари за такси на транзакция.

Плъгинът може също да се използва, за да позволи на геймърите да контролират колко харчат в криптовалута, като задават лимити за сумите на депозитите - точно както в сайтове за хазарт. "Частните ключове за Nano акаунти остават на хост устройството (криптирани разбира се), и могат да бъдат споделяни между много игри, така че да са налични средства за всичките ви игри. За деца/тийнейджъри геймъри е много лесно родителят да захранва баланс за всички игри, вместо да се налага да се използва кредитна/дебитна карта всеки път", казва Шилингфорд.

Nano има пазарен дял от малко над $100 милиона, като почти $3 милиона се търгуват всеки ден. Влизането му в пространството за видеоигри не е прецедент. Игралната индустрия е ключова област за блокчейн иновациите. Гейминг гигантът Ubisoft създаде "Blockchain Game Alliance", за да влива капитал в разрастващия се пазар. През последните месеци крипто колекционерска игра на Gods Unchained събра $15 милиона финансиране (и направи скандал, след като се включи в дебата около китайската цензура на протестите в Хонконг).