Brave предлага BAT за вниманието ви

Brave предлага BAT за вниманието ви

Обещанието на Brave да ви компенсира за гледане на онлайн реклами най-накрая се реализира.

Brave уеб браузърът дебютира малки уведомления, които не са свързани с определени сайтове. Известията, визуално сходни с тези на десктопния ап Slack, предлагат промоционални оферти от различни марки. За потребителите е важно да се отбележи, че Brave Rewards е услуга, от която всеки избира дали да се възползва или не.

“Затова сме развълнувани, защото няма нужда от включване на издателя”, заяви в интервю главния изпълнителен директор на Brave Брандън Айх.

Основният модел за нас е рекламодател към потребител.

Описвайки нотификациите като “върха на фунията”, Айх обясни, че ако потребителят кликне върху една от тях, той ще бъде отведен на сайт с повече информация за дадената оферта.

Потребителите могат да продължат да използват Brave без каквато и да е рекламна намеса, но имат стимул да се се въползват от тази функционалност. Brave обещава, че 70% от парите, които компаниите харчат за тези реклами, ще отидат при потребителите (останалото се съхранява от Brave). Средствата ще бъдат изплатени на портфейлите на потребителите чрез BAT (Basic Attention Token).

Brave рекламите бяха пуснати вчера с редица доставчици на рекламни места, включително Vice, Home Chef, ConsenSys, Ternio BlockCard, MyCrypto, eToro, BuySellAds, TAP Network, The Giving Block, AirSwap, Fluidity и Uphold.

Brave променя парадигмата на дигиталната реклама, където потребителите са справедливо възнаградени за вниманието си.

Това се казва в изявление на Ли Дай, главен изпълнителен директор на TAP Network. TAP представя над 250,000 търговски партньори и марки на новата платформа, според Brave.

Традиционната онлайн реклама работи, като следи поведението на потребителите, съобщава за това на облака и избира реклами въз основа на тези данни.

Brave рекламите работят чрез каталог на потенциалните реклами, който се показва в браузъра като много лек файл. Браузърът локално следва поведението на потребителя и избира реклами, които да се показват въз основа на това. Най-важното е, че браузърът никога не предава данни за поведението на потребителите.

Рекламодателите ще продължат да получават желаното от тях таргетиране, но ще трябва да разчитат на машинното учене, вградено в самия Brave, вместо на потребителската активност, съхранявана в облака и компилирана с времето.

За да започнете да печелите BAT чрез тези известия, потребителите трябва да се уверят, че използват най-новата версия на Brave.

https://t.me/joinchat/GVKUGRH2XQaG9Ww6oeui4Q

The post Brave предлага BAT за вниманието ви appeared first on CryptoDnes.bg.