Биткойн приложението за награди Lolli отговори на отказа на Alibaba за партьорство

Биткойн приложението за награди Lolli отговори на отказа на Alibaba за партьорство

Приложението за пазаруване с награди в BTC, Lolli, в отговор на отказа на Alibaba от партньорство между двете компании след маркетинговия блиц за деня на необвързаните.

На 11 ноември в Китай се чества най-голямото събитие за пазаруване. Идеята е всички необвързани да пазаруват и по този начин да отпразнуват това, че са сами. Датата 11 ноември е избрана поради двете единици в числото, което символизира индивида.

Изпълнителният директор на Лоли Алекс Аделман опроверга отказа на Alibaba от партньорство с Lolli. В имейл до Cointelegraph на 17 ноември Аделман твърди, че Лоли има партньорство с Alibaba Group, казвайки:

 

„Партньорстваме с Alibaba Group от май месец тази година през AliExpress. Постигнахме значителни приходи от AliExpress и разпределихме награди в биткойн за нашите потребители.“

 

Отказаното партньорство

По-рано беше съобщено, че Lolli влезе в партньорство с Alibaba, което позволява на потребителите да печелят 5% обратно в биткойн в деня на необвързаните.

Впоследствие Алибаба отрече това твърдение за партньорство. Представител от Alibaba каза на CoinDesk, че Лоли „никога не е имал право да претендира за партньорство с Alibaba.com или да афишира такова с Alibaba Group.“

Възможно е Alibaba да реагира толкова силно на предложението за партньорство, след като маркетинговата кампания стана твърде популярна покрай Деня на необвързаните, като някои търговски обекти я приравняват към Alibaba, приемаща биткойн. Предвид враждебното отношение на китайското правителство към криптовалутите, Alibaba може би е имал желание да избегне подобни асоциации.

 

Перспективата на Лоли

Аделман твърди, че това е било несправедливо спрямо Lolli. „Lolli и агенцията, представляваща Alibaba.com, се съгласиха да стартират това партньорство във връзка с Деня на neobwyrzanite“, каза той пред Cointelegraph и добави:

 

„Alibaba.com изпробва нашите услуги за 24 часа и реши да деактивира партньорството, без да нарушава договора си [...] Агенцията, представляваща Alibaba.com, одобри договор от името на Alibaba.com, който включва промоцията на Alibaba.com, използването на нейната марка, маркетинг по имейл и споделяне в социални медии и различни канали. Нямаше злонамерен начин да представим погрешно Alibaba."

 

Аделман продължи да казва, че разрешаването на Alibaba да откаже партньорството би било „подвеждащо и оскверняващо за нашата марка, когато не сме направили нищо лошо и спазваме всичко, което договорихме с тях“.

Той завърши с думите, че макар да има „недоразбиране от страна на Alibaba и това е жалко, но ние очакваме възможността да работим с Alibaba.com отново в бъдеще.“

 

Alibaba не е фен на биткойн

Китайският гигант за търговия на дребно не е бил приятелски настроен към биткойн досега. През октомври дигиталното плащане на Alibaba Alipay повтори отрицателната си позиция към биткойн, потвърждавайки, че ще забрани всички транзакции, идентифицирани като свързани с Bitcoin. Alipay написа:

 

„Ако някои транзакции бъдат идентифицирани като свързани с биткойни или други виртуални валути, @Alipay незабавно спира съответните платежни услуги.“